Ghost Recon Wildlands Entwickler möchten euch wissen lassen das man gewillt ist Ghost Recon Wildlands zu einem besser Spiel zu machen und gibt Liste der Änderungen seit der Beta bekannt.

Autor des Artikels: Steven Wilcken

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Ghost Recon Wildlands Entwickler möchten euch wissen lassen das man gewillt ist Ghost Recon Wildlands zu einem besser Spiel zu machen und gibt Liste der Änderungen seit der Beta bekannt.

Ghost Recon Wildlands kann aktuell in einer offenen Beta ausprobiert werden. Schon vorab gab es ein geschlossene Beta aus der nicht alle Spieler begeistert herausgingen. So wurde vor allem die KI und die schlechte Fahrphysik bemängelt. Aber auch die Welt an sich sollte nicht so prächtig umgesetzt sein, wie es Videos vorab glauben machen wollten.

Die Entwickler hingegen scheinen weiterhin motiviert aus Ghost Recon Wildlands ein gutes Open World Spiel zu machen und habern daher in den offiziellen Foren eine Liste zusammengesetzt, indem alle bisherigen Änderungen aufgelistet werden, die seit der Beta auf Basis des Spielerfeedbacks und der Testergebnisse vorgenommen wurden:

PC Version

  • Some examples of fixed issues :
    • Unable to launch the game: “Your graphics card does not support DirectX 11 features.“
    • Unable to launch the game: “Your graphics card does not have enough video memory.”
    • Adaptive V-Sync support.
    • Introduction videos now skippable after first boot.
    • Added Ultra preset in the game.
    • And more.

For more information about the PC version, please check our dedicated FAQ available here.

Gameplay and Missions

  • Here is a non-exhaustive list of fixed issues:
    • Santa Blanca choppers never face the players.
    • Unable to revive teammate after killing all enemies.
    • Unable to access a vehicle that’s leaning on a ledge.
    • Target or VIP is not present.
    • Extensive drone cooldown after respawn.
    • Yuri and Polito behavior during fight and animations.
    • GPS location of convoys.
    • And more.

Co-op and Connectivity

We were able to fix some connectivity issues affecting players who were unable to join their friends or use matchmaking. This includes, for instance:

  • Sync of missions during co-op among all players.
  • Improved replication, especially related to vehicles, enemies, and drones.
  • Improved host migration feature.
  • Fixed animations after death of player.
  • And more.

If you still are experiencing issues on PC during this open beta, we highly recommend you check out the connectivity-troubleshooting guide here.

Difficulty

The difficulty has been tweaked and improved to offer players a real challenge, especially at the highest difficulty levels.

  • Removed “enemies areas” in mini-map in Extreme difficulty mode.
  • Improved difficulty balancing for AI and missions.
  • Improved stealth break situations.
  • And more.

Others

We’ve also worked on various other topics to offer the best experience to all players during this open beta. For example, improvements have been made to the animations (for instance, on the cover), various glitches or sound issues have been fixed, and more.

Zum Original Post: http://forums.ubi.com/showthread.php/1587357-Improvements-from-Closed-Beta-to-Open-Beta